Food

Är hemma hos mammas kompis nu och har precis ätit massa pajer, svenska potatisar och köttbullar. Det är många vuxna här, och jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. Alla vuxna pratar om adhd och sjukdomar. Sedan så ska det typ komma en skitstor hund hit.. Hoppas den bara inte hoppar upp på mig hehe! ( Som vissa hundar kan göra ) Sedan så blir alla sura för att min mobil bombas med sms hela tiden och då blir alla vuxna störda av det dem pratar om ( sjukdomar & adhd.) .. Jag ska nog dra ut till min bror snart för han är nog också rätt uttråkad. Eller kanske inte ? Ska se vad han sysslar med! Tyvärr så har jag inga bilder just nu för jag är inne på någon annans data. Big kiss.

Kommentarer
Postat av: Louise

*sv: visst :), jag lägger till dig på bloglovin så lägger du till mig? :P kram Louise*

2009-06-19 @ 18:43:10
URL: http://loux.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

Msn: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0