LOVE U.

Hej Rebecca. Nu har jag fixat din design hela natten, inte för att det här hänt så mycket, bara lite småsaker... Ville bara skriva det här som ett test inlägg också. För nu är jag lite trött och jag hoppas du är nöjd nu också :) Idag har varit en jättebra dag med dig och allt vi har gjort tsm är så sjukt mycket. Vi har ju fan bara känt varran i mindre än ett år men vi har endå fler minnen än vad de allra flesta nog har efter flera år. Älskar dig tvilling, godnatt och hoppas du blev nöjd med det jag gjorde :P Puss<3



Kommentarer
Postat av: martina

tack jag mår bra ! du har också en väldigt fin blogg :)

2009-06-22 @ 11:10:11
URL: http://martinacarlssons.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

Msn: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0