Midssommar

Nu så ska jag åka till någon sak där vi ska fira midssommar. Fan vad tråkigt asså typ bara vuxna där? Iallfall så har jag inte sminkat mig, eller något, men jag är nyduschad och har klätt på mig kläder. Men vet inte om jag ska ha på mig det jag har satt på mig. Iallfall det är midssommar och inget vidare väder "/ Synd. Men det är ju ljusaste dagen på året. Men nu skriker mamma att vi ska gå, så får skynda mig att sminka mig. Vi hörs, lägger in hur jag ser ut idag sedan också.

haha jag kom ihåg den dagen..

Kommentarer
Postat av: Tora .

Haha kommer ihåg den dagen ! :)<3

2009-06-20 @ 23:13:37
URL: http://freer.blogg.se/
Postat av: Anonym

det heter midsommar ;)<3

2009-06-22 @ 03:58:30

Här kommenterar du inlägget:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

Msn: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0