My day in a summersun

Ja.. Vi åkte till Ropsten och möttes där. Mammas kompis mötte oss med hennes båt och skjutsade oss till Tranholmen. När vi kom dit så skulle vi gå runt hela ön hehe men lyckades inte precis.. Vi gick runt ön flera gånger alltså vi gick runt i cirklar. Men tacken var att vi hittade smultron och blåbär! Så jävla gott. Sedan så hittade vi tillbaks och då hade mamma redan gjort mat. Så vi åt maten som dem gjort och fick en daim som efterrätt. Nyttigt va?; ) Sedan så solade vi rätt mycket, vet inte direkt om jag fick färg men efter en kvart eller något så spruta ja ketchup på Ellen. Snällt va? Då blev hon fett sur så jagade hon mig ner till vattnet och då bestämmde vi oss för att bada. Vi bada me bh o troser, sedan så kom alla killar ner.. -.- Haha asso vi såg ut som två flodhästar som bada och skrek för det va så kallt ! Haha. Sen så åkte vi hem runt 9. Så har vi ätit middag nu bara vid 10.

Lilla Ellen..

Rebecca, det ser ut som jag har oranget hår :O


Kommentarer
Postat av: Vanezza

Du var ju jättefin på den bilden:)!

Snygg blogg!!!

Har du något smink på eller?

/Vanezza<3

2009-06-22 @ 08:37:41
URL: http://vanezzapeace.blogg.se/
Postat av: Vanezza

Nee, förstog det, min kompis trodde det!

2009-06-22 @ 17:48:53
URL: http://vanezzapeace.blogg.se/
Postat av: Anonym

a d e ser ut som du har orange hår skit fuuult

2009-06-22 @ 22:20:00
Postat av: rebecca

haha okej:) aa visst ser det lite oranget ut i det ljuset?:O

2009-06-23 @ 11:32:05
URL: http://onlyrebeccas.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

Msn: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0