Summer feeling

Iallfall.. Idag så har jag varit med Julli, Mona och Lizette. Jag och Lizette var och bada i lilla essingen först sedan så mötte vi dem på långholmen och sedan så åkte vi till smedis pga att det va så mycket folk på långholmen. Vi gick ut till öarna och satt och grilla. Riktigt chill. Så grilla vi våra korvar haha, och så hade vi fanta o cola. Sedan så bada alla.. och ja börja garva ihjäl mig, för sen skulle ja och Julli bada på en sten som va fett hal och va typ 10 meter ;o driver inte! haha sedan så bada alla igen.. så drog vi till stranden och sola. Alla 4 låg på 2 handukar. Sen haha asso jag julieta o Lizette dog av garv asso, för de va en tjockis, en liten tjej som typ va 9 år och va skit tjock! typ som alla oss 3 :O Så går hon med hakklapp när hon åt och kunde inte simma och allting. Haha fyfan va vi garva förutom mona som fick ångest typ och tyckte synd om henne som knappt kunde gå! Shit fett taskiga vi är egentligen men det va skitkul. Sedan så tagga ja hem för jag måste packa för ska på Örebrocup imorgon med fotbollslaget..
bilder kommer från igår och idag!

Och mona som inte kalla sig brun.. Haha ja e fan blekfis ! Och varför jag täcker är för min hand såg helt sär ut.

älsklings sessan !

Mona

Mona igår när vi också grillade !

Ja och Julli igår

Kommentarer
Postat av: JULIETA

HAHAHAHHAHAHA MAN SER MIN RÖV TYP XD<33

2009-06-23 @ 22:21:50
Postat av: rebecca

HAHHAHAHAHH DRIIIV INTE KOLLA MIG?:o SER SÄÄR UT ASSO.. EFTER JA GARVAT SÅ MKT ÅT TJOCKISEN XD<3

2009-06-23 @ 22:43:18
URL: http://onlyrebeccas.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

Msn: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0